thisisemmy

Alla inlägg under juni 2010

Av Emmy - 26 juni 2010 14:18

Igår på Midsommarafton, så var vi på nån camping i Sundsvall. När vi åkte hem såg vi två älgar som stog på en liten äng bredvid vägen:)

Blev ingen bra bild men det var inget bra väder...



/ Emmy


Av Emmy - 24 juni 2010 13:39

Idag är det så sjukt varmt ute :O Jag och pappa cyklade ner och köpte glass tifigare idag :)


Igår så var jag med min kompis Ida. Vi såg AVATAR och den var hur bra som helst!


Idag blir det också ett kort inlägg men jag kommer inte på nåtatt skriva typ xP


/ Emmy

Av Emmy - 23 juni 2010 17:09

Jag tänkte byta namn på bloggen. För jag skriver ändå typ aldrig om Charlie och så...


Men idag så cyklade jag och mamma ganska långt. Det var jättejobbigt och nu är jag helt slut i kroppen! Annars har jag bara haft tråkigt idag..


Aja det blev ett kort inlägg men vem bryr sig x)


/ Emmy

Av Emmy - 22 juni 2010 10:52

Förlåt att jag inte har bloggat på flera dagar! Men jag har bara inte haft lust..

I helgen sov min kompis Emma över hos mig :D Vi hade jättekul! Igår, så var jag, mamma, pappa och min syrra Alicia på sandslån. Vi fixade lite i sommarstugan, och fikade och åt middag hos min moster, som bor bredvid stugan :) Idag så åker pappa och jag till Sollefteå! Jag ska köpa kläder och skor, men jag får se vad det blir :)



/ Emmy


Här kommer en bild som Alicia tog på mig igår när vi var på Sandslån.

 

Av Emmy - 17 juni 2010 18:57

Jag har ju inte skrivit om Charlie, på väldigt länge, så jag tänkte göra det nu :)


Charlie föddes den 18/8-09. Jag vet inte vem som är vem, men en av föräldrarna är Norsk Skogskatt, och nen är vanlig Bondkatt. Mamma hade sagt till mig att jag skulle få en julklapp på morgonen på julafton, och rästen på kvällen! Min syster Elin sa "att jag kommer bli hur glad som helst" för julklppen, och då blev jag så uppspelt och pirrig, så jag knappt kunnde vänta till julaftons morgonen. Sen på morgonen vaknade jag av att hela familjen kom in i rummet, och min syster Frida bar på en söt liten kattunge. Det ända jag fick fram var "Skojar ni med mig!?" Mamma sa att han var 4 månader och hette Charlie. Ja, hon som hade haft honom innan hade blivigt allergisk, så hon hade lagt ut en annons på blocket och då köpte vi honom! Charlie blir faktiskt 10 månader imorrn    Charlie är min lilla Puttenutte och det kommer han alltid att vara!     

Av Emmy - 17 juni 2010 13:02

Idag, har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra. Just nu är jag så uttråkad så jag vet inte vad.. Men i alla fall så ska jag skriva ett brev till en kompis, som jag tänkt skriva jättelänge men bara glömt bort hela tiden.


Dagens låt: So Sick - Ne-Yo


Här kommer en bild på min hund Lukas som jag tagigt...

  Sötis <3  

Av Emmy - 16 juni 2010 21:39

Den här kvällen har jag bara tittat på TV, och tråkat.. Ska ta en dusch sen, för jag skänner mig ganska ofräch. (stavning).


Dagens låt kommer här:    

Fight for this love - Cheryl Cole


Här kommer också den första bilden på mig:    


Hoppas ni gillar den!


/ Emmy



Av Emmy - 16 juni 2010 13:38

I det här inlägget tänkte jag skriva lite om katter!


Om du ska skaffa katt, så måste du tänka på att man måste städa deras toalett, ganska ofta annar så luktar det inte så gott. Ett sand som är väldigt bra, och som inte gör så att det luktar minns jag inte vad det hette, men den är vit med blåa prickar. Katter gillar när dom har t.ex har nära till skog, eller bor i en villa, för då finns det lite mer frihet än vad dom har när dom bor i en lägenhet. Hon jag köpte Charlie av bodde i en liten trång 1:a, och då var det bara bra att vi köpte honom.  Det är väldigt praktiskt att ha katt lucka, för då kan katten gå in och ut när den vill.


Det var allt om katten för denna gång!   Charlie <3

Presentation


thisisemmy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards