thisisemmy

Direktlänk till inlägg 16 januari 2011

Hej på er!

Av Emmy - 16 januari 2011 16:35

Min lärare sa för ett tag sedan, att "om man svär mycket har man dåligt ordföråd". Inte för att jag har något emot att folk svär mycket, men jag tycker att hon har rätt. Någon som håller med? 


Jag skrev i mitt förra inlägg att jag skulle städa mitt rum, men det har jag inte gjort än. x) Men jag orkar bara inte. Vem orkar städa på en lördag? Inte jag i alla fall. Jag antar att jag måste duscha snart, men det orkar jag inte heller :p Men vi ska få gäster, så jag måste väl det. Den här helgen har jag inte gjort något speciellt. Igår hade jag bestämt med en kompis, att vi skulle vara med varandra, men jag orkade inte det heller...hehe, men jag har värkligen inte haft någon ork alls i helgen. Plus att jag har hur ont i halsen som helst, och jag antar att det är därför jag är så trött. Men nog om det nu.


Syrran bakar kladdkaka :D Hon är världsbäst på det!! Kom hit och smaka, så får ni se att jag har rätt! ;)


Dagens låt är "Fuldans"med Fulkultur :)




////emmy 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmy - 1 juli 2011 14:33

Heeeej!    Jag har glömt att skriva att jag har en ny blogg, hehe c: Ni vet nog om det redan, men iaf^^¨   www.emmywennstig.devote.se <---------------- där har ni den (a)     //emmy ...

Av Emmy - 19 februari 2011 15:41


  (är inte sådär blek, ser bara ut så på bilden xD)   Kom på att jag glömt att jag har "dagens outfit". :p Men det kommer så fort jag har tid..       Nu är det dags för en FRÅGESTUND! Så bomba mig med fråger nu!     //emmy   ...

Av Emmy - 15 februari 2011 19:26


Ny header till bloggen!;D eller egentligen den enda headern jag haft x) Gillar ni den? Made by myself ;)     Ska kolla på halv 8 hos mig nu, sen duscha.. Och trååkiga skola imorn! Får lov vecka 10, men 3 dryga veckor kvar dit! blöööööh orkar in...

Av Emmy - 11 februari 2011 22:41


Hej på er!   Jag lovar att jag ska bli bättre på att ladda upp bilder på bloggen.. Kanske blir några imorn efter att jag har varit med Stephanie. :) Var på fest hemma hos henne idag! :D haha, vi åkte dit med taxi direkt efter skolan. x) Vi dansad...

Av Emmy - 8 februari 2011 18:04

Ville bara tipsa om en sida med jättefina häst och hundbilder! :) www.foto-vik.ru         ...

Presentation


thisisemmy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards