thisisemmy

Direktlänk till inlägg 16 januari 2011

BRA!

Av Emmy - 16 januari 2011 19:55

Det får bli två inlägg idag, men har inget annat att göra..



Jag är förkyld, och det känns piss. Vet inte om jag kan gå till skolan imorn...


Visst är det mysigt när man ser en katt sitta och titta ut genom ett fönster? Katten passar så bra, just där liksom! Varför jag skriver om det, är för att min katt just nu sitter i fönstret framför mej :) 


Nu ska jag, helt utan anledning, skriva en bra-och-dålig-lista.


BRA:

min katt Charlie

vovven Lukas

vovven Tilda

min familj

mina vänner

jul

kladdkaka

musik

bokstäver

vår

skolan

Och massa annat, men listan kommer aldrig att ta slut om jag fortsätter.;)


DÅLIGT:

förkylningar

när syskonen är föööör långt bort

palt

linssoppa

söndagar

skolan

Kommer inte på nåt mer just nu, men det finns absolut mycket mer dåliga saker. Jag vet att jag skrev "skolan" på båda listorna, men det är för att skolan är både bra och dålig. Om skolan bara hade varit svenska och pingisraster, så hade den helt klart bara kommit på BRA-listan;)


ÅÅÅH vad jag saknar Jesusrock! För er som inte vet vad det är, så kan jag säga att det är en festival för både kristna och inte kristna. Det är i Kramfors någon gång i juli, men jag minns inte exakt datum. Många utländska band kommer dit och spelar. Kom gärna dit sommaren 2011;) 


Det blev ett långt inlägg, så jag förstår att många av er läsare inte orkar läsa det här inlägget! Imorgon blir det fler inlägg, men föhoppningsvis inte lika långa (;


Hare gött!

///////emmy 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmy - 1 juli 2011 14:33

Heeeej!    Jag har glömt att skriva att jag har en ny blogg, hehe c: Ni vet nog om det redan, men iaf^^¨   www.emmywennstig.devote.se <---------------- där har ni den (a)     //emmy ...

Av Emmy - 19 februari 2011 15:41


  (är inte sådär blek, ser bara ut så på bilden xD)   Kom på att jag glömt att jag har "dagens outfit". :p Men det kommer så fort jag har tid..       Nu är det dags för en FRÅGESTUND! Så bomba mig med fråger nu!     //emmy   ...

Av Emmy - 15 februari 2011 19:26


Ny header till bloggen!;D eller egentligen den enda headern jag haft x) Gillar ni den? Made by myself ;)     Ska kolla på halv 8 hos mig nu, sen duscha.. Och trååkiga skola imorn! Får lov vecka 10, men 3 dryga veckor kvar dit! blöööööh orkar in...

Av Emmy - 11 februari 2011 22:41


Hej på er!   Jag lovar att jag ska bli bättre på att ladda upp bilder på bloggen.. Kanske blir några imorn efter att jag har varit med Stephanie. :) Var på fest hemma hos henne idag! :D haha, vi åkte dit med taxi direkt efter skolan. x) Vi dansad...

Av Emmy - 8 februari 2011 18:04

Ville bara tipsa om en sida med jättefina häst och hundbilder! :) www.foto-vik.ru         ...

Presentation


thisisemmy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards