thisisemmy

Alla inlägg under september 2010

Av Emmy - 25 september 2010 21:10

Charlie är sjuk =( Hans ögon har blivit jättekonstiga. Vi läste på nån sida att det kan vara en infektion eller så är han uttorkad? Men vi ska kontakta en veterinär på mondag =) Så jag hoppas att det blir bättre snart..


Asså på söndagar går man ju inte i skolan ellerhur? men av nån anledning ska vi tydligen, till skolan imorn och städa :S Uscha! Viiill inte!Menmen, man får ju i alla fall rulltårta :D Fast det är ju inte så gott..hehe.. Vi ska bjuda alla "nya" föräldrar på det.


Jag har varit förkyld jättelänge nu :S Inte så förkyld att jag inte har kunnat gå på skolan men ändå! Hatar det!


Aja, ska gå nu.. Men ses


// Emmy


Av Emmy - 19 september 2010 14:41

Jag hatar värkligen söndagar! Världens tråkigaste dag!

Man har aldrig nåt att göra, man sitter bara och tråkar framför TV:n och datorn hela dan.


Dragostea din tei - O-Zone - Älskar låten :P När jag va liten lyssnade vi alltid på den i bilden, på väg till mina släktingar i norrbotten, eller västerbotten, blandar jämt ihop dom :P


Snart ska vi utse vinnaren i omröstingen. tror det är på tisdag. Så rösta på nu!


// emmy

Av Emmy - 16 september 2010 20:55

De har regnat hel dan idag :P tråkit, men ändå kul :)


Just nu håller vi på att riva bort tapeten i köket för vi ska tapetsera om :)

Ska bli najs :P


Har skitont i halsen, men hoppas att det går över snart, för man vill ju liksom asså typ inte ha ont i halsen vettu xP


Igår, när jag gick hem från en kompis vid 8 tiden nån gång, så såg jag en räääv ;O

Det va kolsvart ute så jag blev asrädd! inte för att rävar brukar va speciellt farliga, men jag blir rädd för allt när det är mörkt typ :P Och idag när jag åkte hem från skolan så såg jag en till räv på en eng i nyland!


Asså jag vill fylla år nån gång :O Det tar år innan jag fyller åååår!!!  xP tycker jag iaf för jag fyller år såå seeent på året ju :(


Ska dra nu!


Bajbaj hallonpaj


////Emmy

Av Emmy - 14 september 2010 18:56

Hej, alla små gulliga grodor som hoppar upp och ner av iver att få läsa nästa innlägg!( skoja bara, vet inte vad jag snackar om :P.)

I min förra gästbloggning så la jag och Emmy in några riktigt vackra bilder på oss två :P, gillade ni dom?

Alla ni som läser får gärna kommentera svar på dom här frågorna som jag just nu ställer; Vad är er favoritmat? Vad är er favoritfärg? Vad är er favoritlåt? Vem är eran idol? Vad önskar ni er mest av allt? Vad är erat favoritdjur?

Jag skriver bara frågorna av rent intresse för att fatta vilka det igentligen är som läser den här bloggen! Nej då, jag tycker bara att det skulle vara kul om Emmy fick lite mer kommentarer än vad hon brukar få. För om ni tänker efter så skriver hon faktist om intressanta saker, eller, jag tycker i alla fall det.

Kryssa gärna i omröstningen, för när det har gått en vecka så ska vi se vem som fick mest röster, och då vinner den, så här gäller det att kryssa i!

Idag har jag skrämt Emmy typ hundra gånger, och hon har försökt att skrämma mig, men det gick inte så bra, var lite okonsentrerad kanske...?

Men nu ska vi gå....kanske ut i regnet, man vet aldrig vad sådanna som vi kan hitta på...

Pussar och varma regn-kramar! // Vendeliiiii

Av Emmy - 9 september 2010 16:40

Jättetidigt imorse, åkte mina syskon och min mamma till min andra syster som bor i Jönköping, för dom ska lämna möbler där, och sen ska dom till stockholm för mamma har en klassträff! Så i helgen kommer det bara vara pappa och jag som är hemma :)


Jag blir så irriterad, för jag har så mycket tankar om livet och sånt, som jag bara vill få ut ur mitt huvud! Det kanske låter lite vuxet, men så är det bara.


Fråga mej gärna nånting så lovar jag att svara :)


// Emmy


Av Emmy - 6 september 2010 16:32

Hejsan, alla som läser det här!

Just nu sitter jag här med Emmy och lyssnar på Kelly Clarkson, hon är faktist riktigt duktig!   


   

Visst är vi fina?   



Tog dom nyss!

Idag ska vi äta grillat, ska bli gött! Om ni har tråkigt så kan ni ju alltid pigga upp ert humör med att spela ett riktigt corney spel som heter "Kyssar på jobbet",   haha, jag säger inte att det är bra, men riktigt konstigt! Och det här spelet hittar ni på Spela.se!

nu ska vi gå! Ha det gött, igelkött


//Vendela!   

Av Emmy - 5 september 2010 17:50

Fy vad tråkigt "/ Men hösten är ju mysig, men sommaren e ju så HÄÄÄÄRLIG!

En sak som i alla fall är kul på hösten, är att hoppa i lövhögar! Har så många minnen från när jag gjorde det när jag var mindre :)


Idag har jag varit med Elin, och vi har skrattat hur mycke som helst ;D


de blev ett kort inlägg men orkar inte sitta vid datorn nå mer ;P




Presentation


thisisemmy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards