thisisemmy

Alla inlägg under oktober 2010

Av Emmy - 9 oktober 2010 17:29

Just nu sitter jag bara och tänker, och lyssnar på musik..

Alla tankar bara virrvlar omkring i min hjärna. En sak som jag har tänkt på väldigt länge är att varför måste man ha alla saker? varför måste man vara så fin och allt sånt? jag menar, om man t.ex tapetserar om ett rum i huset, VARFÖR? Man ser ju liksom bara tapeten man kan inte göra nåt med den, man kan inte ha den till nånting? Det är bara en sak man tittar på ju! Jag blir galen på sånna tankar! Det känns som om ingenting har nån betydelse längre! Varför är det nån mening att leva?

Kan någon svara på den frågan? Man går ju barar runt, och gör massa saker!

Just nu, och det har jag varit ganska länge, är jag bara ett stort frågetecken.



?

Av Emmy - 8 oktober 2010 12:51

"Det finns en dag då man kan andas ut, man slipper chefens tjat och kommer hem till slut, yes we dooo, det är dags för fredagsmys, om det så är det sista jag gör, snart är det fredagsmys, hoppas inte föräldrarna stör, nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmys!


NU ska vi utse vinnaren i omröstningen! *trumvirvel* MILEY CYRUS



Jag älskar att få frågos så FRÅGA saker nu!

Blev ett kort inlägg men, har inte lust att blogga just nu xP


// Emmy

Av Emmy - 7 oktober 2010 17:07

TACK <3 för alla fina kommentarer som jag inte ens visste om xP Jag blir jätteglad av alla snälla kommentarer som ni skriver :)


En skrev att jag ska göra lite roligare inlägg, och ja, jag ska föröka, men jag är inte världes bästa att komma på saker att skriva om =P


Imorn är jag ledig =) Det är jätteskönt!


Ni måste fråååga saker! Det är ju frågestund =D


Jag är jätteglad för alla mina vänner <3 Elin, Emma, Ida, Vendela, Elvira, Julia, Felicia och MÅNGA fler <3


Om ni inte vet det, så älskar jag att fota =D Men det är jobbigt när man inte hittar kameraladdaren :S Hoppas värkligen att den kommer fram snart så att jag kan FOTA igen!

  Mitt öga, som jag har redigerat lite =)

  Vackra hästar i skåne =)

  Larv =S

Hoppas att ni gillade bilderna =)


//emmy






Av Emmy - 2 oktober 2010 15:15

Igår va jag och min kompis emma hos våra kusinbarn, och sen for vi till paradibadet x) asså jag och emma e på sätt och vis släkt, men ja orka inte förklara nu xP


På fredag börjar fredagsfinalerna i idol :D ska bli kul, håller på Daniel :D

Vem hejar ni på då?


FRåååååGESTUND :D

Nu äre dags för en liten frågestund! så fråga på nu!<3


(OBS) rubriken e lite konstig men asså det är inte nå lätt att komma på nån bra rubrik..


Oj, kom på att jag har helt glömtbort omröstningen ;O Ska kolla nu, så skriver jag vinnaren i nästa inlägg :D


//emmy




Presentation


thisisemmy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards