thisisemmy

Alla inlägg under november 2010

Av Emmy - 26 november 2010 17:03

Yeees, det är helg ;''D


Här kommer nåra tips på låtar , som jag gillar;)


Wild Horses - Natasha Bedingfield

In Christ Alone - Owl City

Raise Your Glass - P!nk

Gubben I Lådan - Daniel Adams-Ray

Wihte Light Moment - Tove Styrke



Ciaooo



///emmy





Av Emmy - 13 november 2010 18:50

idag är det lördag, och jag har varit med elin. Vi garvade nästan ihjäl oss. Jag säger inte varför, För det är HEMLIGT!!


Vad vill ni att jag ska skriva om i bloggen? TIPSA MEJ!!



Fyller år om typ 3 veckor eller nåt sånt :'''D Ge mej  PRESENTEEEEER!!! Helst en systemkamera tack ;)


Charlie är så söööööt <3 Alltså inte min katt, utan han som sjunger där uppe!




//emmy

Av Emmy - 11 november 2010 18:59

Idag på skolan så var vi med i uttagningen till "vi ifemman" men det är ju femmot över hela sverige som tävlar och bara dom 200 bästa klasserna kommer med. Men man får väl hoppas.


Jag har köp HUR SNYGGA SKOR SOM HELST idag! + ett par foppisar, bild kommer sen.


blev ett kort inlägg, men måste gå nu.


Ciao


//emmy


Av Emmy - 6 november 2010 17:26

På måndag börjar skolan igen, det ska bli kul att träffa lla klasskompisar igen. Ska se på film sen, "she's the man" blire ;)


En låt som du borde kolla in är "mer av dej" - joakim & joel

älskar värkligen den låten <3


Ja har ju inte bloggat på ett tag nu, men hoppas att ni inte är så sura för det.


  Tänk när träden var så här gröna... Men snart kommer väl snön, och då blir träden vita och fina istället :)


//emmy

Presentation


thisisemmy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards