thisisemmy

Direktlänk till inlägg 17 januari 2011

katter är underbara <3

Av Emmy - 17 januari 2011 15:51

Ååååh vad jag älskar katter!! Speciellt min katt Charlie. Han ligger här bredvid mej, och sover så sött.:)



Att jag aldrig kan hålla det  jag lovar! Igår lovade jag att jag inte skulle skriva så långa inlägg, men det kan jag ju såklart inte hålla! Dumma mej >.<


Jag har frågestund i bloggen nu, så fråga på bara ;) 




Eftersom att jag mår skit just nu, så tror jag inte att jag kommer till skolan imorn heller.. 



/////////emmyy

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmy - 1 juli 2011 14:33

Heeeej!    Jag har glömt att skriva att jag har en ny blogg, hehe c: Ni vet nog om det redan, men iaf^^¨   www.emmywennstig.devote.se <---------------- där har ni den (a)     //emmy ...

Av Emmy - 19 februari 2011 15:41


  (är inte sådär blek, ser bara ut så på bilden xD)   Kom på att jag glömt att jag har "dagens outfit". :p Men det kommer så fort jag har tid..       Nu är det dags för en FRÅGESTUND! Så bomba mig med fråger nu!     //emmy   ...

Av Emmy - 15 februari 2011 19:26


Ny header till bloggen!;D eller egentligen den enda headern jag haft x) Gillar ni den? Made by myself ;)     Ska kolla på halv 8 hos mig nu, sen duscha.. Och trååkiga skola imorn! Får lov vecka 10, men 3 dryga veckor kvar dit! blöööööh orkar in...

Av Emmy - 11 februari 2011 22:41


Hej på er!   Jag lovar att jag ska bli bättre på att ladda upp bilder på bloggen.. Kanske blir några imorn efter att jag har varit med Stephanie. :) Var på fest hemma hos henne idag! :D haha, vi åkte dit med taxi direkt efter skolan. x) Vi dansad...

Av Emmy - 8 februari 2011 18:04

Ville bara tipsa om en sida med jättefina häst och hundbilder! :) www.foto-vik.ru         ...

Presentation


thisisemmy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards